Rendelés, szállítás, termék visszaküldése
Rendelés
A webáruházba beérkezett rendeléseket jellemzően még aznap, legkésőbb a következő munkanapon dolgozzuk fel.
Amennyiben a fizetési módok közül a banki átutalást választottad, a rendelésed feldolgozását az összeg beérkezése után kezdjük meg.
Az összeg átutalására 3 nap áll rendelkezésedre, ezt követően a rendelésed törlődik.
A küldemény feladásáról a rendelés során megadott email címen értesítünk.
Lehetőséged van mindkét módon rendelni.
Telefonos rendelés esetén hívd az alábbi számot: +36709845039
E-mailben történő rendelés esetén írj az alábbi e-mail címre:
[email protected]
A rendelés rögzítéséhez az alábbi adatokra van szükségünk:
- név
- számlázási cím (irányítószámmal!)
- szállítási cím (amennyiben eltér a számlázási címtől)
- telefonszám
- e-mail cím
- megrendelni kívánt termék neve, cikkszáma és mérete/színe
- fizetési mód (utánvét, utalás, online fizetés)
- szállítási mód (kiszállítás vagy személyes átvétel)
A fenti adatokat a félreértések elkerülése végett mindig írásban kérjük. Telefonon történő rendelés esetén küldd el szöveges üzenetben a megadott telefonszámra.
Szállítás
- csomagpont/automata:
4990 Ft kosárérték felett 1190 Ft
4990 Ft kosárérték alatt 1390 Ft
- házhozszállítás:
4990 Ft kosárérték felett 1490 Ft/csomag
4990 Ft kosárérték alatt 1690 Ft/csomag - utánvét költsége: 590 Ft
A megrendelt termékek a rendelés leadását követően 1-2 munkanapon belül kerülnek kiszállításra.
Igen, a rendelés feladásakor kapott emailben megtalálod a futárszolgálat elérhetőségét, nekik jelezheted, ha egy másik napon, vagy más címen tudod átvenni a csomagod.
Fizetés
- online bankkártyás fizetés
- banki átutalás
- PayPal
- utánvét (+ 590 Ft kezelési költség)
utánvét: a rendelésed átvételekor kell fizetned a futárnak – készpénzben, vagy bankkártyával.
banki átutalás: a rendeléskor megadunk egy bankszámlaszámot és amint beérkezik az utalásod, elindítjuk a küldeményt. Ennél a fizetési módnál 3 napod van arra, hogy elutald a rendelés összegét, ha ez nem történik meg, a rendelést automatikusan töröljük.
online bankkártyás fizetés: a rendelés végén azonnal ki is tudod fizetni a megrendelt terméket.
Visszaküldés
Amennyiben terméket küldenél vissza hozzánk (akár garanciális probléma, akár elállás okán), kérjük, hogy az alábbi címet használd:
Grand Momentum Kft
9022 Győr
Árpád út 63/B
A címzés során a biztonság kedvéért feltétlenül tüntesd fel az e-mail címünket ([email protected]) és a telefonszámunkat (+36709845039)
- A visszaküldendő termékeket (a dobozosakat is, pl cipő)
gondosan (!) csomagold be. - Ne felejtsd el a vásárlást igazoló számlát is elküldeni.
- A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, ezért kérünk,
ne küldj semmit utánvéttel.
- A visszaküldendő termékeket (a dobozosakat is, pl cipő)
Kérdésed van?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!Rendelés, szállítás, visszáru
Szállítási díjak
A csomagonkénti házhozszállítás díja a megrendelt termékek értékétől és a kiszállítás módjától függően változik:
- csomagpont/automata: 1190 Ft (4990 Ft érték felett), 1390 ft (4990 Ft érték alatt)
- házhozszállítás: 1390 Ft (4990 Ft érték felett), 1690 Ft (4990 Ft érték alatt)
- utánvét költsége: 590 Ft
Utánvétes rendelések esetén további 590 Ft kezelési költséget számolunk fel.
Az áruházban megrendelt termékek házhozszállítása Magyarország területén belül lehetséges, a kiszállításról a GLS csomagküldő szolgálat gondoskodik.
A küldemény útja az alábbi oldalon követhető nyomon a csomagszám beírása után:
http://connect.gls-hungary.com/
(A csomagszámot a rendelés kiküldése után e-mailben küldjük el a címzettnek.)
Fontos, hogy a rendelés során olyan címet és telefonszámot adjon meg,melyen Ön vagy képviselője munkanapokon 8 és 17 óra között elérhető.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Gyors kiszállítás
A megrendelt termékek a legtöbb esetben 1-2 munkanapon belül kerülnek kiszállításra. A küldemények útja a
https://connect.gls-hungary.com oldalon a visszaigazoló e-mailben szereplő csomagszám beírása által követhető nyomon. Amennyiben kérdés merül fel részünkről a kiszállítással kapcsolatban, a regisztráció során megadott email cím és/vagy telefonszám segítségével próbáljuk felvenni a kapcsolatot a rendelést leadó személlyel.
Amennyiben rendelése állapotával, vagy a rendelés során/után fellépő problémával kapcsolatban e-mailben szeretne érdeklődni,
kérjük, hogy
– adjon meg tárgyat az e-mailnek
– a könnyebb beazonosíthatóság érdekében adja meg a rendelés során használt nevét
– hivatkozzon a rendelése számára
– a beszélgetés követhetősége érdekében használja a “válasz” gombot
Amennyiben rendelését telefonon szeretné leadni, kérjük hívja munkanapokon 12 és 17 óra között,
szombatonként pedig 12 és 14 óra között a 70/984-5039 telefonszámot!
Ezen felül természetesen lehetősége van e-mailben is rendelni,
mindkét esetben a következő információkat szükséges megadnia:
– rendelő neve és telefonszáma, valamint email címe
– szállítási cím
– számlázási cím (amennyiben eltér a szállítási címtől)
– a rendelni kívánt termék (e-mailben célszerű a linket elküldeni), annak mérete és színe
A telefonon és e-mailben leadott rendelések esetén
– utánvétes
– banki átutalásos
– bankkártyás
fizetésre és futárszolgálattal történő kiszállításra van lehetőség.
Utánvét választása esetén vegye figyelembe, hogy a rendeléseket maximum 3 munkanapon át tároljuk,
ezért rendelését akkor adja le, amikor módjában áll 3 munkanapon belül átvenni.
Banki átutalás választása esetén 2 munkanap áll rendelkezésére a rendelés összegének elutalására.
Ha az összeg ez idő alatt nem érkezik be, a rendelést töröljük.
Banki átutalás és bankkártyás fizetés esetén az összeg beérkezését követően módjában áll késleltetett kiszállítást kérni.
Az utánvéttel megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárszolgálatnak kell kifizetni készpénzben. A megrendelések feldolgozása munkanapokon, nyitvatartási időben (H-P: 11-19 óráig, szombatonként 11-16 óráig) de legkésőbb 72 órán belül megtörténik. A nyitvatartási időn túl leadott rendelések az azt követő (munka)napon kerülnek feldolgozásra. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a kiszállítás/visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag ezen fennmaradó költségek, valamint a csomag ellenértékének előre történő kifizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani!