DGK-t 2002-ben Stevie Williams indította útjára, mintegy tisztelgésként szerény gyökereinek. A mozaikszó a Dirty Ghetto Kids-ből ered: a phildelphiai Love Parkban gúnyolták így gördeszkás bandájukat a többiek, mondván, hogy ők azok a koszos utcagyerekek, akiknek nincs semmijük, és a gördeszkázáson kívül csak balhézni tudnak. Ők azonban fogták ezt a gúnynevet és egy brandet építettek belőle. Senki nem gondolta volna, hogy egy napon globálissá válik a dolog és a core gördeszkás boltoktól a legmenőbb butikokig árulni fogják a ruhákat. A DGK mára azt szimbolizálja, hogyan lehet a negatívumot pozitívummá tenni, és miként lehet létrehozni valami gyakorlatilag a semmiből. További infók, videó a márkáról ITT!

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A süti beállítások bármikor megváltoztathatóak a böngésző beállításaiban.

Adatvédelmi beállítások elmentve!
Adatvédelmi beállítások

Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.


Az elengedhetetlen sütik weboldalunk használhatóságát segítik azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés. A weboldal ezen sütik nélkül nem tud megfelelően működni.

Összes tiltása
Összes engedélyezése