DGK-t 2002-ben Stevie Williams indította útjára, mintegy tisztelgésként szerény gyökereinek. A mozaikszó a Dirty Ghetto Kids-ből ered: a phildelphiai Love Parkban gúnyolták így gördeszkás bandájukat a többiek, mondván, hogy ők azok a koszos utcagyerekek, akiknek nincs semmijük, és a gördeszkázáson kívül csak balhézni tudnak. Ők azonban fogták ezt a gúnynevet és egy brandet építettek belőle. Senki nem gondolta volna, hogy egy napon globálissá válik a dolog és a core gördeszkás boltoktól a legmenőbb butikokig árulni fogják a ruhákat. A DGK mára azt szimbolizálja, hogyan lehet a negatívumot pozitívummá tenni, és miként lehet létrehozni valami gyakorlatilag a semmiből. További infók, videó a márkáról ITT!

Áruházunk működéséhez sütik használata szükséges, melyeket böngészője beállításaiban módosíthat.
Az “Elfogadom” gomb megnyomásával elfogadja Adatvédelmi Irányelveink, ill. a sütik használatát.