Feliratkozás

IRATKOZZ   FEL HÍRLEVELÜNKRE! Folyamatosan értesülsz akcióinkról, újdonságainkról!





Feliratkozás!

Rendelés és szállítás

Szállítási díjak

A házhozszállítás díja a megrendelt termékek értékétől függően változik:
3990 Ft alatt 1590 Ft/csomag
3990 Ft felett 
990 Ft/csomag

Az áruházban megrendelt termékek házhozszállítása Magyarország területén belül lehetséges,
a kiszállításról a GLS csomagküldő szolgálat gondoskodik. 

A küldemény útja az alábbi oldalon követhető nyomon a csomagszám beírása után: 
http://connect.gls-hungary.com/ 
(A csomagszámot a rendelés kiküldése után emailben küldjük el a címzettnek.) 

Fontos, hogy a rendelés során olyan címet és telefonszámot adjon meg,
melyen Ön vagy képviselője munkanapokon 8 és 17 óra között elérhető.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Személyes átvétel 

Vásárlóinknak lehetőséget biztosítunk a megrendelt termékek személyes átvételére üzletünkben (Psychostore, 1065 Budapest, Podmaniczky u. 9). Amennyiben a rendelés során személyes átvételt jelölt meg, a rendelés feldolgozását követően emailben értesítjük arról, amint a termék az üzletben átvehető. Ez 1-2 munkanapot is igénybe vehet abban az esetben, ha az adott termék raktárunkban érhető el. A termék átvételére az értesítő email kiküldését követően 5 munkanap áll rendelkezésére. Abban az eseten, ha bármilyen okból kifolyólag nem tudja átvenni a megrendelt terméket ezen időtartamon belül, telefonon vagy emailben egyeztethet az üzlettel későbbi időpontot. Amennyiben ez nem történik meg, a rendelést az 5 munkanapot követően töröljük.  

 

Gyors kiszállítás

A megrendelt termékek a legtöbb esetben 1-2 munkanapon belül kerülnek kiszállításra. A küldemények útja a
https://connect.gls-hungary.com oldalon a visszaigazoló emailben szereplő csomagszám beírása által követhető nyomon. Amennyiben kérdés merül fel részünkről a kiszállítással kapcsolatban, a regisztráció során megadott email cím és/vagy telefonszám segítségével próbáljuk felvenni a kapcsolatot a rendelést leadó személlyel. 

 

A megrendelés folyamata

 

1. A termék adatlapján kiválasztja a megfelelő méretet és a kívánt mennyiséget, majd rákattint a „Kosárba” gombra. Amikor a termék belekerül a virtuális kosárba, megtekintheti annak tartalmát

2. A vásárlás további folytatásához kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra, mellyel visszakerül a webáruházunk főoldalára

3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében

4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában kattintson a „Kosár” dobozra vagy menüpontra, hogy megtekinthesse annak tartalmát. A kosárból a termékeket törölheti, mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „http://psychostore.hu/catalog/view/theme/default/image/update.png” gomb megnyomásával a mennyiségi adatok frissülnek.

5. Ha van érvényes kupon kódja vagy ajándék utalványa, azt a "kosár" oldalon a termék(ek) alatt tudja aktiválni, ezután az árakat aszerint a rendszer automatikusan frissíti.

6. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált felhasználónk és belépett egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” gombra kell kattintania.

7. A megrendelés leadásnak  lépései alatt figyelmesen nézze át, hogy az adatok a valóságnak megfelelnek-e, a fizetési opció és a szállítási opció értelemszerűen megeggyező módon van-e beállítva, majd utolsó lépéseként „Pénztár”-ban található „Rendelés Feladása” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.

8. Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.

Amennyiben rendelése állapotával, vagy a rendelés során/után fellépő problémával kapcsolatban emailben szeretne érdeklődni, 
kérjük, hogy 
- adjon meg tárgyat az emailnek
- a könnyebb beazonosíthatóság érdekében adja meg a rendelés során használt nevét
- hivatkozzon a rendelése számára 
- a beszélgetés követhetősége érdekében használja a "válasz" gombot

Amennyiben rendelését telefonon szeretné leadni, kérjük hívja munkanapokon 11 és 19 óra között, 
szombatonként pedig 11 és 16 óra között 
70/984-5039 telefonszámot!

Ezen felül természetesen lehetősége van emailben is rendelni,
mindendkét esetben a következő információkat szükséges megadnia: 
- rendelő neve és telefonszáma, valamint email címe
- szállítási cím
- számlázási cím (amennyiben eltér a szállítási címtől)
- a rendelni kívánt termék (emailben célszerű a linket elküldeni), annak mérete és színe
A telefonon és emailben leadott rendelések esetén személyes átvételre,
valamint futárszolgálattal történő kiszállításra, utánvétes fizetésre van lehetőség. 

Az utánvéttel megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárszolgálatnak kell kifizetni készpénzben. A megrendelések feldolgozása munkanapokon, nyitvatartási időben (H-P: 11-19 óráig, szombatonként 11-16 óráig) de legkésőbb 72 órán belül megtörténik. A nyitvatartási időn túl leadott rendelések az azt követő (munka)napon kerülnek feldolgozásra. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!